2013 - Reisverslag uit Byron, Verenigde Staten van Lone - WaarBenJij.nu 2013 - Reisverslag uit Byron, Verenigde Staten van Lone - WaarBenJij.nu

2013

Blijf op de hoogte en volg Lone

31 December 2013 | Verenigde Staten, Byron

Ik wil nog even een kleine update doen, voordat bij jullie al het vuurwerk de lucht in gaat, en er een knallend begin van maken!

Als je vorig jaar tegen me had gezegd, volgend jaar zit je in Amerika oud en nieuw te vieren, had ik je kei hard uitgelachen.
31 december 2012, klaar was ik om oud en nieuw te beginnen, met een goed feestje, in de hoop dat we een geweldig jaar tegemoet gingen. En ik denk dat ik niet anders kan zeggen, dan dat dat is gelukt!

Een jaar vol feestjes, festival als HoliColorFestival, concerten van Guus Meeuwis en de Toppers, musicals als Spider Man (op broadway in NY) en soldaat van oranje, gek doen, lachen, films pakken, terassen, uiteten, uitgaan, dat ik Cambium eindelijk afsloot, logeren, reizen naar Denemarken en Luxemburg, maar ook veel vliegen, naar Tunisië, een heerlijke week warm, all inclusive in de zon, om de week erna naar Kopenhagen en Malmö met mijn tante te vliegen, om niet veel langer weer in de zon te zitten in Turkije, nog even genieten met het gezin, voordat ik naar Amerika ging vliegen. We wisten dat we gingen, maar waar en wanneer…
Tot ik begin Augustus midden in de nacht werd toegevoegd door een vreemde vrouw, van middelbare leeftijd, uit Amerika, toen wisten we genoeg. En 's middags werd het bevestigd toen ik lekker aan de put lag, Pine Island, Minnesota werd het, met 3 honden, een kat, en 2 broers.
2 weken had ik voordat ik zou vertrekken, dus alles moest nog even gedaan worden, van een weekend friesland, tot nog even eten bij opa en oma, een dagje naar Antwerpen met Inga, ze zaten zo vol, en het huis ook 14 augustus! Mijn 'afscheid' voor iedereen, mijn laatste dag in Nederland, toen kwam toch wel het besef hoor.. Een prachtig, liefdevol afscheid, vond ik het, en ik ben iedereen nog steeds dankbaar voor zijn of haar aanwezigheid, kaartje of berichtje, dat ik dat allemaal heb ontvangen, gaf me enorm veel support! En ik had mijn laatste avond niet mooier kunnen afsluiten.

En nu? Nu ik zit in Amerika, al bijna 5 maanden, kan je dat je voorstellen? 10 maanden klonk zo lang, maar het vliegt! Het begon al in New York, prachtig NY, waar ik enorme mooie herinneringen aan heb, en prachtige mensen heb ontmoet, maar het ging verder hier, in Pine Island, In Byron, op school, waar ik ondertussen een prachtig dansteam om me heen heb, veel contacten en ook nog een goeie cijferlijst! Hier is nu mijn leven, zonder fiets, en de feesten als wij het kennen, maar met de schoolbus, walmart, 20 uur trainen, en vooral heel veel amerikanen!

Ik wil jullie allemaal een gelukkig nieuwjaar wensen, maar vooral, een jaar dat je iets onwijs 'geks' gaat doen, want ook al staat niemand achter je, ik doe dat, ik wens jullie een jaar toe vol liefde, geluk, en gezondheid, dat je weer wat dichterbij je doelen in het leven komt, dat je veel lacht, geweldige reizen maakt, dat je meer over je eigen leert, dat je zelfverzekerder wordt, en dat je van je eigen houdt, ietsje meer, gewoon, omdat dat mag, want elke persoon van jullie is prachtig, van binnen en van buiten, op zijn of haar eigen manier, dat beetje wat anders is aan je maakt je juist uniek, dat maakt je speciaal, en dat maakt het dat ik je zo graag om me heen heb! Geloof in je eigen, en dan ben je er al halverwege!

Een warm 2014, voor jullie allemaal, oprecht uit mijn hart!
En stiekem hoop ik dat jullie mijn blogjes nog blijven lezen, me blijven supporten, maar vooral dat ik jullie over 5 maanden weer allemaal terugzie en een dikke knuffel kan geven!
Bedankt voor alles, jullie zijn het die mijn jaar zo enorm gaaf en onvergetelijk hebben gemaakt, ik had het niet zonder jullie konden doen, alles en iedereen heeft me gebracht tot hier. Tot Amerika, een meisje, die al zeg ik het zelf, al zoveel heeft geleerd heeft, een beetje sterker is, en die voor het eerst haar haar heeft geverfd, en naar een Amerikaanse knipbeurt heeft gehad. Gewoon, omdat ik jullie wil laten weten; voor alles is een eerste keer, en soms moet je het gewoon doen en aan je eigen denken, je komt eruit eindelijk altijd!

Geniet ervan, een dikke dikke knuffel uit Amerika!

  • 31 December 2013 - 22:49

    Johan Jonker:

    Met een traan in mijn oog las ik je mooie verhaal. Tot over vijf maanden. Knuffel

  • 01 Januari 2014 - 11:03

    Carolien Vet:

    Leuk geschreven, Lone! Enne....een super goed en gelukkig 2014! Geniet er nog van daar

  • 02 Januari 2014 - 23:01

    Sonja Dekker:

    Lone, prachtig stukje heb je geschreven
    , geniet nog 5 mooie maanden, dit jaar pakt niemand je meer af.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lone

Heehoi. Zoals julle weten zit ik komend jaar in het grote land AMERIKA om mn eigen even vet te kweken! Om precies te zijn zit ik in Pine Island, Minnesota. Het is een klein dorp op ongeveer een uur afstand de twin-stad Minneapolis en St. Paul, dat is de hoofdstad van Minnesota. Ook ligt het 'maar' zo'n 600 km van Chicago en Minnesota grenst aan Canada, dus ik zit lekker noordelijk. Mijn gastgezin kent een pa en ma, 2 broers van 13 en 17, 3 honden en een kat. Samen met mijn 2 broers ga ik in Byron naar school, zo'n 20 kilometer verderop. Door het jaar heen hou ik jullie met deze blog op de hoogte, want door het 7 uur tijdsverchil is het moeilijk jullie te bereiken. Zo kun je het een keer lezen als je zin en tijd hebt en hoef ik niet alles 7844x te vertellen. Een win-winsituatie dus. Reacties zijn van harte welkom! Een dikke kus voor jullie allemaal!

Actief sinds 07 Aug. 2013
Verslag gelezen: 515
Totaal aantal bezoekers 66019

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2013 - 30 November -0001

10 maanden Amerika

Landen bezocht: