Laatste weekje in Nederland is aangebroken. - Reisverslag uit Zaltbommel, Nederland van Lone - WaarBenJij.nu Laatste weekje in Nederland is aangebroken. - Reisverslag uit Zaltbommel, Nederland van Lone - WaarBenJij.nu

Laatste weekje in Nederland is aangebroken.

Door: Lone

Blijf op de hoogte en volg Lone

08 Augustus 2013 | Nederland, Zaltbommel

Heehee,

Dit is dan mijn eerste verhaaltje. Via deze blog hou ik jullie op de hoogte van alles wat er volgend jaar gaat gebeuren in Amerika!

Via facebook heb ik al contact met m´n gastmoeder en ze zijn heel enthousiast over mijn komst!
Ik heb van de week foto´s van mijn slaapkamer ontvangen!
Ik voeg ze hierbij. Een echte, Amerikaanse kamer met overal hout, dus een vuurtje erbij en dagdag huis!
Toen ik de foto´s ontving was ik al meteen verliefd op mijn bed en mijn INLOOPKAST! Dat is toch iets waar iedere vrouw van droomt! Helaas kan ik alleen niet zoveel kleren meenemen, dus dat wordt verplicht shoppen..
Op de kamer komt als het goed is nog een bureau en ik heb plek om foto's van jullie allemaal op te hangen, dus ik zal het jaar goed overleven :)

Mijn laatste weekje in Nederland is vandaag aangebroken.. Het komt allemaal nu erg dichtbij, maar ik heb er zin in, wel met wat gezonde spanningen en zenuwen! Dus we maken er nog wat van deze week :)

Ik hou jullie op de hoogte,
Kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lone

Heehoi. Zoals julle weten zit ik komend jaar in het grote land AMERIKA om mn eigen even vet te kweken! Om precies te zijn zit ik in Pine Island, Minnesota. Het is een klein dorp op ongeveer een uur afstand de twin-stad Minneapolis en St. Paul, dat is de hoofdstad van Minnesota. Ook ligt het 'maar' zo'n 600 km van Chicago en Minnesota grenst aan Canada, dus ik zit lekker noordelijk. Mijn gastgezin kent een pa en ma, 2 broers van 13 en 17, 3 honden en een kat. Samen met mijn 2 broers ga ik in Byron naar school, zo'n 20 kilometer verderop. Door het jaar heen hou ik jullie met deze blog op de hoogte, want door het 7 uur tijdsverchil is het moeilijk jullie te bereiken. Zo kun je het een keer lezen als je zin en tijd hebt en hoef ik niet alles 7844x te vertellen. Een win-winsituatie dus. Reacties zijn van harte welkom! Een dikke kus voor jullie allemaal!

Actief sinds 07 Aug. 2013
Verslag gelezen: 357
Totaal aantal bezoekers 66048

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2013 - 30 November -0001

10 maanden Amerika

Landen bezocht: