10 maanden Amerika - Reisverslagen van Lone - WaarBenJij.nu 10 maanden Amerika - Reisverslagen van Lone - WaarBenJij.nu

10 maanden Amerika

Ik verhuis voor 10 maanden naar Pine Island in Minnesota.
Hier ga ik lekker van het leven in Amerika genieten met mn gastgezin!
Ik ga voornamelijk naar school, de bekende High school, maar ook cultuur snuiven, m'n engels opkrikken, andere vakken en sporten proberen, reizen en wat dikker worden :)
Hiermee hou ik jullie van alles op de hoogte!

Recente Reisverslagen:

04 Juni 2014

Familie is hier!

03 Juni 2014

Second Semester

03 Juni 2014

One week left..

11 Mei 2014

Mama en Lone in Amerika!

01 Mei 2014

Hawaii
Lone

Heehoi. Zoals julle weten zit ik komend jaar in het grote land AMERIKA om mn eigen even vet te kweken! Om precies te zijn zit ik in Pine Island, Minnesota. Het is een klein dorp op ongeveer een uur afstand de twin-stad Minneapolis en St. Paul, dat is de hoofdstad van Minnesota. Ook ligt het 'maar' zo'n 600 km van Chicago en Minnesota grenst aan Canada, dus ik zit lekker noordelijk. Mijn gastgezin kent een pa en ma, 2 broers van 13 en 17, 3 honden en een kat. Samen met mijn 2 broers ga ik in Byron naar school, zo'n 20 kilometer verderop. Door het jaar heen hou ik jullie met deze blog op de hoogte, want door het 7 uur tijdsverchil is het moeilijk jullie te bereiken. Zo kun je het een keer lezen als je zin en tijd hebt en hoef ik niet alles 7844x te vertellen. Een win-winsituatie dus. Reacties zijn van harte welkom! Een dikke kus voor jullie allemaal!

Actief sinds 07 Aug. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 66038

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2013 - 30 November -0001

10 maanden Amerika

Landen bezocht: