Laatste dagje in Nederland - Reisverslag uit Zaltbommel, Nederland van Lone - WaarBenJij.nu Laatste dagje in Nederland - Reisverslag uit Zaltbommel, Nederland van Lone - WaarBenJij.nu

Laatste dagje in Nederland

Blijf op de hoogte en volg Lone

15 Augustus 2013 | Nederland, Zaltbommel

Dat was het dan..
Nog 2.5 uur en dan gaat de wekker alweer. Maar dat slapen komt er niet van, vol spanningen (misschien ben ik wel iets vergeten.. Heb tenslotte voor 10 maanden maar 19.2 kilo mee, zelfs een'2 weken Turkije'-koffer was zwaarder) en zenuwen lig ik in bed, mijn laatste nacht..
Langzaam begin ik het toch wel een beetje te beseffen, 10 maanden is niet niks. Maar wat scheelt het veel dat ik eerst nog een weekje in het grote New York mag doorbrengen, en wat kijk ik daarnaar uit.! Volgende week is er plek voor de spanningen, en ook wel een beetje de angsten, van het gastgezin en het jaar 'alleen' zijn..

Wat ben ik blij met alle postieve, lieve woorden die ik van jullie krijg en de steun! En wat viel het afscheid zwaar, en volgens mij niet alleen bij m'n eigen. (; een grote jankbende op de stoep, ach gutjes, ik ga iedereen zo missen..

En dan, over ruim 6 uur zijn we onderweg naar London, en over 24 uur zit ik nou in New York met 30 graden, terwijl jullie je langzaam klaarmaken voor school..

Lieve Iedereen,
Nu gaat dan echt mijn reis beginnen, wat heb ik hier 5 maanden naar uitgekeken en hebben we hier met z'n alle naar toegeleefd, en dan is het nu eindelijk zover! Ik ga jullie stuk voor stuk allemaal missen, maar jongens, wat zijn nou 10 maanden? Ieder schooljaar vliegt toch snel voorbij? Voor je t weet sta ik weer op de stoep!
En niet vergeten; 'Afscheid nemen bestaat niet..', ik kom terug!
Wij houden contact via whats app, skype, facetime, mijn blog en facebook, enne volgend jaar halen we alles dubbel en dwars in!

Een hele dikke kus vanuit m'n Nederlandse bedje, voor de laatste keer!

  • 15 Augustus 2013 - 08:41

    Sonja Dekker:

    Lieve Lone,

    Iedereen is uitgehuild en staat weer met twee benen op de grond.
    Geniet van dit grote avontuur en realiseer je dat niet iedereen deze mooie kans krijgt.
    Maak er een prachtig jaar van en houd ons op de hoogte van al je ervaringen.
    Mama, jouw zus en broer gunnen je dit jaar van harte, ook al was het afscheid moeilijk.
    Veel plezier in the big Apple. Keep cool.
    Dikke knuffel, Sonja

  • 15 Augustus 2013 - 13:50

    Inga:

    Ik hou van je zussie en zal je missen<3

    maar je blijft dichtbij me, want hoever weg je ook bent we zien nog steeds dezelfde zon.

    xoxo je zusje

  • 16 Augustus 2013 - 01:40

    Eline:

    Hee lone, je zit alweer in amerika. Ik wil je even heel veel succes en plezier wensen daar!
    Alleen naar amerika is niet niks.

    Dus veel plezierr
    Tot over 10 maandjes

    Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lone

Heehoi. Zoals julle weten zit ik komend jaar in het grote land AMERIKA om mn eigen even vet te kweken! Om precies te zijn zit ik in Pine Island, Minnesota. Het is een klein dorp op ongeveer een uur afstand de twin-stad Minneapolis en St. Paul, dat is de hoofdstad van Minnesota. Ook ligt het 'maar' zo'n 600 km van Chicago en Minnesota grenst aan Canada, dus ik zit lekker noordelijk. Mijn gastgezin kent een pa en ma, 2 broers van 13 en 17, 3 honden en een kat. Samen met mijn 2 broers ga ik in Byron naar school, zo'n 20 kilometer verderop. Door het jaar heen hou ik jullie met deze blog op de hoogte, want door het 7 uur tijdsverchil is het moeilijk jullie te bereiken. Zo kun je het een keer lezen als je zin en tijd hebt en hoef ik niet alles 7844x te vertellen. Een win-winsituatie dus. Reacties zijn van harte welkom! Een dikke kus voor jullie allemaal!

Actief sinds 07 Aug. 2013
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 66050

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2013 - 30 November -0001

10 maanden Amerika

Landen bezocht: