aangekomen - Reisverslag uit Residence Park, Verenigde Staten van Lone - WaarBenJij.nu aangekomen - Reisverslag uit Residence Park, Verenigde Staten van Lone - WaarBenJij.nu

aangekomen

Blijf op de hoogte en volg Lone

15 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Residence Park

En daar zitten we dan met 9 Nederlanders en nog ruim 40 andere buitenlanders die allemaal hetzelfde avontuur aangaan..
Zijn we na 18 lange uren, 18 uren vol spanningen, zenuwen, tranen, kletsen, lachen, kijken, lopen, wachten, en vooral heel veel zitten, eindelijk aangekomen in de Big Apple, meteen aan de enorme vette, grote pizza's, waar het grote avontuur pas echt gaat beginnen!

Dalijk maar heerlijk ons bedje inkruipen, met m'n Nederlandse en Zwitserse kamergenoten, om morgen vanaf 7.15 ons klaar te maken voor het eerste dagje in new York!

Om even aan te geven, het is nu hier 21.18, bij jullie 03.18, ik zit dus 6 uurtjes vroeger, dus een lekkere jetlag hebben we ook nog overgehouden haha.

Nou jongens, slaap lekker allemaal! Ik heb wifi en zal jullie op de hoogte houden!

Dikke kus uit het mooie New York!


  • 16 Augustus 2013 - 08:31

    Els:

    Fijn dat je een goeie reis hebt gehad!
    Geniet van je weekje daaro en ik lees gauw je nieuwe
    Avontuurtjes dikke kus Els

  • 16 Augustus 2013 - 13:24

    Christiaan:

    Hoi lone
    Wat fijn dat je goed bent aangekomen geniet er lekker van en heel veel plezier en veel succes

    Liefs christiaan

  • 16 Augustus 2013 - 15:13

    Maud:

    Hee fijn dat alles goed is gegaan, heel veel olezier en succes!! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lone

Heehoi. Zoals julle weten zit ik komend jaar in het grote land AMERIKA om mn eigen even vet te kweken! Om precies te zijn zit ik in Pine Island, Minnesota. Het is een klein dorp op ongeveer een uur afstand de twin-stad Minneapolis en St. Paul, dat is de hoofdstad van Minnesota. Ook ligt het 'maar' zo'n 600 km van Chicago en Minnesota grenst aan Canada, dus ik zit lekker noordelijk. Mijn gastgezin kent een pa en ma, 2 broers van 13 en 17, 3 honden en een kat. Samen met mijn 2 broers ga ik in Byron naar school, zo'n 20 kilometer verderop. Door het jaar heen hou ik jullie met deze blog op de hoogte, want door het 7 uur tijdsverchil is het moeilijk jullie te bereiken. Zo kun je het een keer lezen als je zin en tijd hebt en hoef ik niet alles 7844x te vertellen. Een win-winsituatie dus. Reacties zijn van harte welkom! Een dikke kus voor jullie allemaal!

Actief sinds 07 Aug. 2013
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 66045

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2013 - 30 November -0001

10 maanden Amerika

Landen bezocht: