ik hou van NY! - Reisverslag uit Residence Park, Verenigde Staten van Lone - WaarBenJij.nu ik hou van NY! - Reisverslag uit Residence Park, Verenigde Staten van Lone - WaarBenJij.nu

ik hou van NY!

Blijf op de hoogte en volg Lone

20 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Residence Park

En daar lagen we dan, eindelijk tijd om even bij te komen van alle indrukken, op het mooie Jones Beach met helder blauwe lucht en 32 graadjes.

Maar even een stukje terug in de tijd;

Maandag stonden we er dan; Times Sqaure! Ik zeg je; t is nog beter dan op films en foto's! Maar in plaats van dat we zoals de normale toerist foto's zouden maken, doen wij is wat anders. Met 50 man, dansend de banana song, op de red stairs midden in times square. En nee, wij maakten geen foto's , maar de mensen maakten foto's van ons, is een keer wat anders! Nou, dan voel je je wel even een beetje beroemd hoor!

Na het een-minuut-durende-dansje zijn we toch de toerist uitgaan hangen; foto's maken, wel 7282x dezelfde, shoppen, mensen kijken en heel veel lol trappen!
Tja, en het is new York, dus shoppen kan je! M&M-world, abercrombie & fitch, Victoria's secret (alweer), Apple store en ga zo maar even door!
Tussendoor nog even een dikke vette hamburger gegeten bij Planet Hollywood om het shoppen vervolgens te vervolgen met een gevulde maag.

'S avonds nog even de toerist uithangen op de boot, kijkend en foto's makend van het vrijheidsbeeld en New York by night, maar ook dat kan niet normaal, gewoon kei hard de Nederlandse carnavalsnummers zingen, en iedereen maar kijken en foto's maken.. Mmm.. We hebben gelachen!

We wouden de dag, na 12 uur rondlopend in NY, toch in stijl afsluiten, en omdat iedereen foto's maakten door onze 'gekke' ondernemingen, voelde wij ons beroemd, en hebben we maar een limo, met de muziek hard aan, over times square, naar het treinstation genomen, lopen is niet goed voor beroemde mensen! Weer iedereen kijkend.

Eindelijk terug op de campus meteen m'n bed ingedoken om lekker te gaan slapen, want beroemd zijn is vermoeiend, op m'n nieuwe m&m kussen!

En ik zie 'm, ook nu weer, op me wachten, ook al was het een relaxdagje, ik ben gebroken. Ik zeg slaap lekker vanuit het mooie New York, maar voor jullie alvast; Goeiemorgen! & Veel plezier op school of werk!

Ik denk aan jullie, kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lone

Heehoi. Zoals julle weten zit ik komend jaar in het grote land AMERIKA om mn eigen even vet te kweken! Om precies te zijn zit ik in Pine Island, Minnesota. Het is een klein dorp op ongeveer een uur afstand de twin-stad Minneapolis en St. Paul, dat is de hoofdstad van Minnesota. Ook ligt het 'maar' zo'n 600 km van Chicago en Minnesota grenst aan Canada, dus ik zit lekker noordelijk. Mijn gastgezin kent een pa en ma, 2 broers van 13 en 17, 3 honden en een kat. Samen met mijn 2 broers ga ik in Byron naar school, zo'n 20 kilometer verderop. Door het jaar heen hou ik jullie met deze blog op de hoogte, want door het 7 uur tijdsverchil is het moeilijk jullie te bereiken. Zo kun je het een keer lezen als je zin en tijd hebt en hoef ik niet alles 7844x te vertellen. Een win-winsituatie dus. Reacties zijn van harte welkom! Een dikke kus voor jullie allemaal!

Actief sinds 07 Aug. 2013
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 66049

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2013 - 30 November -0001

10 maanden Amerika

Landen bezocht: