Aankomst Pine Island, Minnesota! - Reisverslag uit Pine Island, Verenigde Staten van Lone - WaarBenJij.nu Aankomst Pine Island, Minnesota! - Reisverslag uit Pine Island, Verenigde Staten van Lone - WaarBenJij.nu

Aankomst Pine Island, Minnesota!

Blijf op de hoogte en volg Lone

22 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Pine Island

Voor t eerst Liggend in mijn nieuwe tweepersoonsbed voor de komende 10 maanden, denkend aan de vreselijke reis, die uiteindelijk nog een uur extra vertraging, kijkend naar t fotolijstje die ze voor me gemaakt hebben met m'n lieve familie erin, en proberend m'n ogen open te houden om dit te schrijven.

Na een vreselijke reis van zo'n 13 uur, kwam ik, uit t kleinste vliegtuig waar ik ooit in zat, in Rochester, even snel de bathroom in om in en uit te ademen en dan door na de ontvangst.
De hoek om komend staan ze met een lief, zelfgemaakt bord, een smile van oor tot een oor, een fotocamera die enorm veel foto's schoot en hele lieve, open mensen! Wat een opluchting dat ik er eindelijk was, en wat zijn de jongens gentlemans!
Koffer en tassen tillen tot de auto en vanaf de auto naar m'n kamer, op m'n kamer aankomend maar een ritje in de auto van zon 25 minuten, staat er een heel lief zelfgemaakt fotolijstje van mij en m'n gezin, een enorm bed, een nachtlampje, een wekker, bloemen etc etc.
Meteen t dorpje even verkennen, om vervolgens de jongens maar meteen dik te verslaan met just dance op de Xbox en daarna lekker ons buikje te vullen met o.a. Zelfgemaakte chocolade muffins met m&ms als welkom!

De kennismaking zit erop, 22 augustus 2013, de eerste dag met m'n gastgezin.
Het neemt veel gevoelens met zich mee; fijn en blij om hier eindelijk te zijn na alle maanden wachten, maar ook een raar en eng gevoel dat je hier voor de komende 10 maanden leeft.
We gaan er t beste van maken, maar eerst ga ik m'n oogjes sluiten, mezelf wat opladen, zodat we morgen mn inloopkast kunnen vullen en gaan genieten met t gastgezin, en gebruik maken van de ruimte in m'n tweepersoonsbed!

Liefs uit Pine Island!

  • 23 Augustus 2013 - 09:36

    Em En Elien:

    Lieve Loon, we zijn allebei super blij dat je veilig bent aangekomen in je gastgezin, we hopen dat je het heel erg naar je zin gaat krijgen, maar dat gaat vast lukken met zo'n super lieve, warme familie!

    Liefs, Em en Elien

  • 23 Augustus 2013 - 13:19

    Sonja:

    Lieve Lone,

    Wat zul je heerlijk en ontspannen geslapen hebben, geniet van alles en maak er eensuper jaar van.
    Lieve groet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lone

Heehoi. Zoals julle weten zit ik komend jaar in het grote land AMERIKA om mn eigen even vet te kweken! Om precies te zijn zit ik in Pine Island, Minnesota. Het is een klein dorp op ongeveer een uur afstand de twin-stad Minneapolis en St. Paul, dat is de hoofdstad van Minnesota. Ook ligt het 'maar' zo'n 600 km van Chicago en Minnesota grenst aan Canada, dus ik zit lekker noordelijk. Mijn gastgezin kent een pa en ma, 2 broers van 13 en 17, 3 honden en een kat. Samen met mijn 2 broers ga ik in Byron naar school, zo'n 20 kilometer verderop. Door het jaar heen hou ik jullie met deze blog op de hoogte, want door het 7 uur tijdsverchil is het moeilijk jullie te bereiken. Zo kun je het een keer lezen als je zin en tijd hebt en hoef ik niet alles 7844x te vertellen. Een win-winsituatie dus. Reacties zijn van harte welkom! Een dikke kus voor jullie allemaal!

Actief sinds 07 Aug. 2013
Verslag gelezen: 346
Totaal aantal bezoekers 66101

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2013 - 30 November -0001

10 maanden Amerika

Landen bezocht: