't eerste weekend! - Reisverslag uit Pine Island, Verenigde Staten van Lone - WaarBenJij.nu 't eerste weekend! - Reisverslag uit Pine Island, Verenigde Staten van Lone - WaarBenJij.nu

't eerste weekend!

Blijf op de hoogte en volg Lone

25 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Pine Island

Langzaam begin, en moet, ik toch echt aan die 3 honden te wennen. Gisteravond, na een gezellige dag bij vrienden van de familie (mijn eigen oogschaduw en lemonade gemaakt, en de blokkentorens niet te vergeten.) lekker omsingeld door ze op de bank en de kat bovenop me terwijl we een film keken, dacht ik ach.. Misschien moet ik me niet zo Aanstellen, ze zijn eigenlijk best lief.
Vanmorgen ging er een wereld voor me open, terwijl we aan het ontbijt zaten, ging er een smoothie om, over de bacon, coffeecake en watermeloen (jaja, ik had een heerlijk ontbijt) en over de grond, de honden werden binnengelaten en weg was de geknoeide smoothie. Daar zijn honden dus goed voor!
Maar ja, toen belandden we vanmiddag in een meer, prachtig uitzicht by the way, na een half uur in de auto, waar de honden maar in bleven rondlopen en springen. Zwemmend genietend van de 40 graadjes met z'n alle en de 3 honden, vond 1 hond t nodig om even 3 mooie krassen achter te laten op m'n buik. Dus nu zijn we weer terug bij af + 3 lelijke krassen.
Maar dit jaar gebruik ik om me over m'n angst te zetten, open te staan voor alles en nieuwe dingen te leren.
Zo ook vanavond, ik heb een echte Amerikaanse corn gegeten op z'n Amerikaans met een beetje boter en zout. Nou, ik moet toegeven het was lekker hoor!

Ik merk dat de hele tijd Engels praten en luisteren, allereerst nog even wennen is, soms begin ik in het Nederlands en dan kijken ze me echt raar dan, natuurlijk, maar bovenal erg vermoeiend! Dus het is tijd om m'n ogen te gaan sluiten, want morgen hebben we een moeder-dochter dagje; SHOPPEN!

Een hele grote knuffel! (Want die geven ze hier ook niet normaal vaak!)

P.s. Ik wil jullie bedanken voor alle leuke en lieve reacties, erg leuk om te lezen! Doet me goed (:



  • 26 Augustus 2013 - 16:45

    Silvia Pratt:

    Hoi Lone, vind het zo leuk om je verslagen te lezen en vind het echt super stoer van je dat je dit allemaal aanduft, zei hier al tegen issam misschien wel iets voor jou over een paar jaar!! dus meid geniet ervan ik kan niet wachten totdat ik je avonturen allemaal kan lezen!! knuffel uit nijmegen

  • 26 Augustus 2013 - 20:41

    Sonja:

    Super leuk om te lezen deze eerste indruk, maak er maar wat moois van.

  • 27 Augustus 2013 - 19:56

    Hans Van Lunen:

    Lieve Lone,

    Blij te horen dat jij al een beetje aan het Amerikaanse leven gaat wennen.
    Fantastisch dat jouw gasthouders je overal bij betrekt.
    Vanmiddag hebben wij nog twee bevriende echtparen op de borrel gehad
    voor mijn ver jaargang.
    Hopelijk dat straks op school het ook zo goed verloopt.
    Groetjes en een dikke knuffel van
    oma en opa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lone

Heehoi. Zoals julle weten zit ik komend jaar in het grote land AMERIKA om mn eigen even vet te kweken! Om precies te zijn zit ik in Pine Island, Minnesota. Het is een klein dorp op ongeveer een uur afstand de twin-stad Minneapolis en St. Paul, dat is de hoofdstad van Minnesota. Ook ligt het 'maar' zo'n 600 km van Chicago en Minnesota grenst aan Canada, dus ik zit lekker noordelijk. Mijn gastgezin kent een pa en ma, 2 broers van 13 en 17, 3 honden en een kat. Samen met mijn 2 broers ga ik in Byron naar school, zo'n 20 kilometer verderop. Door het jaar heen hou ik jullie met deze blog op de hoogte, want door het 7 uur tijdsverchil is het moeilijk jullie te bereiken. Zo kun je het een keer lezen als je zin en tijd hebt en hoef ik niet alles 7844x te vertellen. Een win-winsituatie dus. Reacties zijn van harte welkom! Een dikke kus voor jullie allemaal!

Actief sinds 07 Aug. 2013
Verslag gelezen: 375
Totaal aantal bezoekers 66102

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2013 - 30 November -0001

10 maanden Amerika

Landen bezocht: