vliegreis tot t gastgezin! - Reisverslag uit Riverview, Verenigde Staten van Lone - WaarBenJij.nu vliegreis tot t gastgezin! - Reisverslag uit Riverview, Verenigde Staten van Lone - WaarBenJij.nu

vliegreis tot t gastgezin!

Blijf op de hoogte en volg Lone

22 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Riverview

Stond je gisteren nog op Broadway te genieten met een Amerikaans grote cola van de musical Spider man,
Zit je nu uitgeput met je happy meal op vliegveld in Chicago te wachten op je volgende vliegtuig in de hoop dat dat wel goed gaat..

Al sinds 5 uur vanochtend onderweg, slapend in de bus, naar slapend op de grond wachten in de rij voor t inchecken en slapend in t vliegveld tot slapend op de grond in de gate, Dat geeft wel aan, hoe moe we weer zijn..
We hebben een prachtige week gehad, maar wat was t vermoeiend.

En dan nu.. Genietend van m'n happy meal, bijkomen van de vreselijke reis, aangezien we tussendoor moesten stoppen door problemen ofiets, stonden we daar midden op t vliegveld in t vliegtuig, en niemand wist ook maar iets, 2,5 uur alleen maar kijken, wachten en toch ook lichtelijk stressen..
Nu proberend m'n zenuwen en spanningen in bedwang te houden door middel van wat lekkere muziek.
Het gaat nu echt beginnen.. Als dit allemaal wel goed gaat, staan we over 1,5 uur bij m'n gastgezin voor de komende 10 maanden. Alles giert door me lijf, zenuwen, verdriet, geluk, blijheid en spanningen, nog de laatste anderhalfuur volhouden..

O wacht, ik hoor net dat ik nog een half uur vertraging heb, ik denk dat ik dalijk geen vingers meer overheb, ik eet ze helemaal op van de stress. Serieus.

Je zou zeggen na 11 uur is dat niks, maar ik denk dat dit de zwaarste minuten zijn, ze tellen voor 10!
Ik zeg spullen pakken, inchecken en gaan!
Ik ga er tegenaan! Nog een half uur wachten, jeeej!

T wordt vervolgd!

  • 22 Augustus 2013 - 22:42

    Els:

    Hoi liberd,
    Fijn je berichtje! Doe rustig aan en let op
    jezelf topper van me! Je kan het!

    Dikke kus uit bommel!

  • 23 Augustus 2013 - 07:17

    Mirjam:

    Hoi schat,
    Was blij om vannacht dan toch een sms te krijgen dat je was gearriveerd. Jammer dat de reis zo liep!
    Je bent in ieder geval welkom bij je host family. Waren de cupcakes van de boys lekker?
    Succes met t wennen daar,
    Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lone

Heehoi. Zoals julle weten zit ik komend jaar in het grote land AMERIKA om mn eigen even vet te kweken! Om precies te zijn zit ik in Pine Island, Minnesota. Het is een klein dorp op ongeveer een uur afstand de twin-stad Minneapolis en St. Paul, dat is de hoofdstad van Minnesota. Ook ligt het 'maar' zo'n 600 km van Chicago en Minnesota grenst aan Canada, dus ik zit lekker noordelijk. Mijn gastgezin kent een pa en ma, 2 broers van 13 en 17, 3 honden en een kat. Samen met mijn 2 broers ga ik in Byron naar school, zo'n 20 kilometer verderop. Door het jaar heen hou ik jullie met deze blog op de hoogte, want door het 7 uur tijdsverchil is het moeilijk jullie te bereiken. Zo kun je het een keer lezen als je zin en tijd hebt en hoef ik niet alles 7844x te vertellen. Een win-winsituatie dus. Reacties zijn van harte welkom! Een dikke kus voor jullie allemaal!

Actief sinds 07 Aug. 2013
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 66056

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2013 - 30 November -0001

10 maanden Amerika

Landen bezocht: