Dik Thuis! - Reisverslag uit Pine Island, Verenigde Staten van Lone - WaarBenJij.nu Dik Thuis! - Reisverslag uit Pine Island, Verenigde Staten van Lone - WaarBenJij.nu

Dik Thuis!

Blijf op de hoogte en volg Lone

27 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Pine Island

'Een keer per week een milkshake is niet slecht voor.' werd als antwoord gegeven, toen ik aan mijn 2e milkshake zat en zei dat ik hier dik ga worden, dit verhaal schrijf ik met m'n 4e milkshake in 5 dagen. Nee joh, ik zorg dat je niet 20 kilo aankomt..
Vandaag zijn er gelukkig wat calorieën afgegaan in het zwembad met de 36 graden, maar we hadden vanavond hamburgers en friet, dus vooral na de milkshake, zitten die er weer dubbel en dik aan! Maak jullie geen zorgen dat ik hier omkom van de honger, integendeel!

Gelukkig heb ik zelf ook geen geld meer om aan eten te besteden, aangezien dat gisteren goed is opgegaan in de mall! Ach, wat wil je met een abercrombie, Forever 21, Victoria's secret en super leuke Amerikaanse winkels 15 minuten van je huis.
Met een nieuw jasje, blousje, jurkje, 5 shirts en 3 nieuwe hemdjes kan ik wel zeggen dat ik geslaagd ben, en helemaal klaar voor school!
Ookal moet ik mijn schoolspullen eigenlijk nog scoren.. Ach.. We hebben nog een week, tijd zat toch?
Ik bedoel, jullie zitten allemaal te zweten over de moeilijke teksten op school en maken huiswerk en jullie werken, terwijl ik nog een week relax lig te genieten van de zon met 35 graden.

Maar even komend op de belangrijke zaken, althans wat misschien wel fijn is om te weten,
Hier in Pine Island gaat het erg goed, als we aankomen rijden, want alles gaat hier met de auto, en ik zie de witte kerk in zicht komen(dat is 100m, de bocht om en dan 50 m), dan voel en denk ik van yeah, weer bijna thuis.
Het thuisgevoel zit er al wel, ook met avond eten en gewoon overdag, wordt het steeds gezelliger en steeds meer grappen gemaakt en gelachen. Het voelt echt als thuis, ookal is het Engels nog niet altijd even makkelijk. Soms floepen er zo wat Nederlandse woorden uit, maar dat komt wel.
Maar bij een thuisgevoel horen ook de huisklussen, ook daar draai ik gezellig in mee; vaatwasser in en uitruimen en tafeldekken. Hoe stom het ook klinkt, het geeft een echt thuis/familiegevoel!
Daarbij wordt mijn kamer ook steeds meer mijn kamer, en komen er steeds meer foto's van jullie allemaal te hangen.
Hoe ver ik ook weg van mijn 'echte huis', ik zit bijna aan de andere kant van de wereld maar ik ben thuis!

Ik hou jullie op de hoogte,
Liefs!

  • 28 Augustus 2013 - 21:32

    Sonja:

    Leuk op te lezen dit verslag, je kunt je inmiddels drie keer per dag omkleden?
    Lieve groet van Hans en sonja

  • 31 Augustus 2013 - 16:27

    Inga:

    Mecrouw van Hoorn vroeg gisteren nog hoe het met je was;P
    Ik heb maar gezegd dat het goed met je gaat...
    En na dit gelezen te hebben heb ik blijkaar niets te veel gezegd:)

    xoxo je zusjjeeee

    p.s. Gioia zegt hoi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lone

Heehoi. Zoals julle weten zit ik komend jaar in het grote land AMERIKA om mn eigen even vet te kweken! Om precies te zijn zit ik in Pine Island, Minnesota. Het is een klein dorp op ongeveer een uur afstand de twin-stad Minneapolis en St. Paul, dat is de hoofdstad van Minnesota. Ook ligt het 'maar' zo'n 600 km van Chicago en Minnesota grenst aan Canada, dus ik zit lekker noordelijk. Mijn gastgezin kent een pa en ma, 2 broers van 13 en 17, 3 honden en een kat. Samen met mijn 2 broers ga ik in Byron naar school, zo'n 20 kilometer verderop. Door het jaar heen hou ik jullie met deze blog op de hoogte, want door het 7 uur tijdsverchil is het moeilijk jullie te bereiken. Zo kun je het een keer lezen als je zin en tijd hebt en hoef ik niet alles 7844x te vertellen. Een win-winsituatie dus. Reacties zijn van harte welkom! Een dikke kus voor jullie allemaal!

Actief sinds 07 Aug. 2013
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 66057

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2013 - 30 November -0001

10 maanden Amerika

Landen bezocht: